Recenzie (126)
Led Zeppelin – Celebration Day (2012) (koncert)
John Paul ***** Robert **** Jason **** Jimmy *** I přes ten věk hlavně u Jimmyho, kterýmu tam ty prsty v sólech už prostě nehrabou tak rychle jako dřív, se dá kvalita skladeb, který tahle parta vytvořila, srovnávat jenom s těmi top kousky v historii rockový hudby.
My sme Millerovci (2013)
Jenom je zvláštní, že film, kterej se tváří jako všechno možný, jenom ne rodinný film, skončí jako rodinný film.
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Dal bych víc, kdyby to nebyla účelová a cílená propaganda... horší než Pearl Harbor.
The Inbetweeners (2008) (seriál)
Soundtrack *****
Kolotoč (1996) (relácia)
Jako "je to tak blbý, až je to vtipný" to má celkem vysokou hodnotu, ale normálně se na to dívat nedá.
Riskuj! (1994) (relácia)
Rosák: "Jak se jmenoval grafik a malíř, který navrhoval všechny současné české bankovky?" pan Miloš: "Švankmajer" :D
Nová holka (2011) (seriál)
Nejvtipnější postava bohužel odešla po pilotním díle, pak zůstala už jenom Zooey.
Girls (2012) (seriál)
Sex and the city hipster style indeed.
The Death of Yugoslavia (1995) (seriál)
Nedokážu si představit, jak by takový film vypadal, pokud by vznikal dnes, po "osamostatnění" Kosova a válečných "soudech" v Haagu. Takhle mi to sice příjde občas trochu na nějakou stranu ujeté, ale pořád je tam spoustu nezabarvených informací, možnost přímo se vyjádřit pro všechny strany.