Recenzie (6)
Sedm schodů k moci (2023) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů co PRIMA vytvořila. Výborně herecky obsazeno, a pobavila mně jména aktérů Nagyová (Velká) - Malá, Vichr - Nečas, Dub - Topolánek ...atd. kdo objeví další :-).
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Sedm samurajů, Sedm statečných, Nekonečný příběh, každý si v tom něco najde. Mně to moc bavilo, a trailer s Nárožným mně dostal.
Extraktori (2023) (seriál)
Tak za mně.... Hodně povedená série. Za málo peněz hodně muziky.
Prvý kontakt (2016)
Nejlepší sci-fi co jsem viděl.... Už minimálně 5x. Dokonce mně film donutil sehnat si knihu, která byla předlohou a porovnat jí s filmem. Tenhle film se prostě povedl, stejně jako předloha.
Linka (2019) (seriál)
Čtyři díly jsou až, až. O.G.Brzobohatý není herec, a je to vidět.
Česko Slovensko má talent 11 (2023) (relácia)
To už je jedenáctá řada? Myslím, že je na čase skončit. Bo se bojím co by mohlo přijít příště. Rok od roku to je slabší a slabší a stává se z toho SUPERSTAR.