Recenzie (220)
Mimic (1997)
Viděl jsem to kdysi, tak rok zpatky jsem to koupil na dvd a jestě jsem to nezhledl:-D nějak mě to neláká tak snad jednou,ale určitě to byl s Relicem jeden s nejzajimavějších hororu toho roku
Santa je úchyl! (2003)
Fajn komedie s božím Billym:-D prostě správnej santa k zulíbaní:-D
Fantastický pan Lišák (2009)
Pěkne animované,ten trhavý pohyb je luxusní a dokonce se mi to líbilo jak nejaké animáky od pixáru to bezpochyby:-) takovej správněj oldschool nadech,prostě paráda :-)
Oceán ohňa (2004)
Joe Johnson umí točit pěkné filmy (jurský park 3, Jumanji)proto i tenhle nebyl vubec špatný ale něco tomu prostě chybělo,Viggo byl v pohodě ale taky uplně nezazařil..ale i tak jsem rád že někdo natočil film s Arabie
Vládca kníh (1994)
Jako malý jsem žasl
Muži v čiernom 2 (2002)
Líbilo se mi to moc v kině..ale je to asi blbě sestříhaný do tedka jsem nezjistil co se stalo s Johny knoxvillem:-D a skoda že ten konec museli pozměnit takhle pekne zaostavá finiš za jedničkou i tak dávam slušný 3 přece jen na jedničku to ztrácí
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
3* jen za ten konec jinak to zdlouhavé čekání mě važne nudilo:-( ne že bych měl neco proti stavbě přiběhu ale když už to ma bejt bečko tak at se tam furt něco děje ne sakra!!! a Eli roth je Luzr herec nechapu proč ho všude Tarantino cpe
Alexander Veľký (2004)
Tak tohle mě nesedlo ani zdaleka,Oliver Stone točí nějak mimo muj filmový kruh a žadný jeho film se do něj nevleze asi:-(
V tieni upíra (2000)
Težko se rozpomínam,jen matně si vzpomenu na Dafoea a jeho roli v nepoznaní změneného upíra
Pomáda (1978)
Skvělé písne které ani po letech nestárnou :-)