Obľúbené seriály (9)
Červený trpaslík (1988)
Hellsing (2001)
Dobrodružstvá kriminalistiky (1989)
Dexter (2006)
Miazgovci II (1972)
Když tomu mohlo probadnou dítě jako já ve 21. století, tak co to mohlo dělat s dětmi zde a v Maďarsku v sedmdesátých letech? Nejlepší serie Smolíkových.
Teória veľkého tresku (2007)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
První a druhá 5*. Třetí 4*. Čtvrtá 4-3*. A pátá prozatím pokračuje v rytmu té předešlé. Škoda. Ale Simpsni byli také na vrcholu až kolem 12 série (pochybuju, že se toho HIMYM dočká)