Obľúbené seriály (6)
Hrdinovia (2006)
Pro mě nejlepší serál, který mě chytil a nepustil. Všechny čtyři série hodnotím 5*
Glee (2009)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Futurama (1999)
Bite my shiny metal ass!
Simpsonovci (1989)
Škoda jen , že tento seriál dalšími díly upadá a upadá. Možná by se měli kouknout na Futuramu, kde je každý díl jedinečný!
Courage the Cowardly Dog (1999)
"but, but!"