Obľúbené filmy (9)
Nič v zlom (2023)
Krásná Jennifer Lawrence nezklamala ,bavil jsem se, smál jsem se, nemám co vytknout to že to někde trošku kulhalo vynahradila krásná Maddie a to myslím dostatečně:) i ten mladej panic pobavil:) nevím jak ostatní ale byl jsem z přítelkyní nejdříve na Nic ve zlým v kině a potom na lépe hodnocené Barbině kterou jsem prospal poněvadž mě vůbec nějak nevzala za srdce a to ani moji polovičku která se nemohla dočkat na tu blbost od Mattela,, no asi už jsem starej na ty novodobé filmy o panenkách ale řeč je o mé oblíbenkyně "Maddie" u které jsem se nenudil a fakt pobavil za mě 4*
Iron Man (2008)
Iron Man 2 (2010)
Iron Man 3 (2013)
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Mrtvá nevěsta je neuvěřitelně výborně zpracovaná záležitost ,tomuto dílů od Burtuna nemám co vytknout ,to jsou ty chvíle kdy řadíme filmy mezi ty dobré a výborné ale Corpse Bride patří úplně do jiné kategorie ,,, tento film jsem si zamiloval už při prvním shlédnutí v kině a to už je pár let a i když po tolika letech najdu čas a pustím si znovu tento příběh o nevěstě tak nechápu že mne pořád baví (hlavně scéna z hrou na piano tu miluji ) toto dokáže málo filmů to myslím všeobecně ,nevěsta patří do vzácných a nezapomenutelných děl Mistra Burtona
Terapia láskou (2012)
Sám doma (1990)
Predvianočná nočná mora (1993)
Nožnicovoruký Edward (1990)
Možná to nejhezčí od Tima Burtona ,snad i první spolupráce s Deppem který jako Edward splnil svou práci na více než brilantní znamku kvality, nedokáži si ani představit někoho jiného jako Edwarda navic hudba Dannyho Elfmana je v tomto příběhu neskutečně nádherná a dodává tu skvostnost všeho výborného na tomto příběhu který nejde si nezamilovat, taky nejsem moc na romantiku ale při shlédnutí si myslím každý změkne a to dodává to ,že tento film patří do vzácné sekce který většině zůstane v srdcích navěky,, to dokáže vážně jen Tim Burton ....