Posledné recenzie (7)
Captain Marvel (2019)
Ne, že by ty předchozí Marvelovky byly nějaké terno, ale tohle už je vyloženě lobotomie a musel jsem se dost přemáhat, abych to vůbec dokoukal.
Úsvit (2023)
Forma drtivě zvítězila nad obsahem. Cca v polovině filmu se otevřela zdánlivě slibná dějová linka s telepaty, ta ale byla buď nedotažená, nebo jsem si jí spíš jen v zoufalství vybájil, což je ale pro film nekonečná škoda. Kdyby se to včas zvrhlo v "Midsommarské pastorále", jsem s hodnocením úplně někde jinde.
Daj mi tvoje meno (2017)
Romance jak řemen, úžasně feel-good milostný dopis osmdesátkové Itálii, všudypřítomné štýlo (auta, oblečení, nábytek, ...), mladí krásní lidé si povídají, jí a tokají, sympatický taťka se culí, všemu tomu člověk tak nějak věří a klidně by s těmi lidimi sedl ke stolu a kochal se. Jinak se toho ve filmu zas tak moc neděje a stejně je toho až moc. Krásně zahráno a natočeno, do toho bezvadně vybraná hudba, co se rozezní jen v ten pravý okamžik. Čtyřkvalt. Omluvte mě, jdu hledat návod jak selektivně vytěsňovat vzpomínky.