Recenzie (37)
Ako prežiť svojho muža (2023)
Stupidní příběh, mluví tam jak sjetí opiem, žádná eskalace, bez vtipu… ještěže byl lístek zadarmo.
No není to romantika? (2019)
Totální slátanina, ale tak dobře jsem se u filmu už dlouho nezasmála! :D
John Wick 2 (2017)
z těch tří Wicků asi nejpovedenější díl, velmi dobře utíká, dobrá podívaná.
John Wick 3 (2019)
asi nejslabší díl, jen a jen násilí, bez příběhu, bez nápadu...
Princezná zakliata v čase (2020)
Pomalejší rozjezd, ale potom výborná zábava, příběh, sarkastická princezna.. za mě dobrý!
Le Mans '66 (2019)
Výbornej film, skvělé obsazení, výborná auta... pecka!
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Moc dlouhé, překombinované a místy fakt nudné... Průměr.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
skvělá oddechovka s dobrým obsazením... rozhodně jsem se nenudila.
Wonder Woman (2017)
Velké očekávání, velké zklamání... musela jsem přeskakovat scény, abych se vůbec k něčemu zajímavému dostala.. za mě teda palec dolů.
Úplní cudzinci (2016)
Film naprosto vystihuje dnešní dobu. Všichni máme svoje černé skříňky a v tomto filmu je to parádně podané. Druhou půlku filmu jsem zapomněla mrkat :D