Recenzie (1 231)
Underworld: Prebudenie (2012)
Nič moc, sem tam som sa aj na hodiny pozrel a to už nieje veľmi s kostolným poriadkom. 50%
Muž na hrane (2012)
Podľa mňa zaujímavý film, koniec som čakal trocha iný, ale nevadí, ostatok ma bavil.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Veľmi dobre som sa pobavil.
Najmocnejší muž FBI (2011)
Našli sa svetlé, ale aj trocha nudnejšie miesta tak dávam 3*, ku koncu som už pozeral na čas a to by sa nemalo stávať.
Mission: Impossible 4 (2011)
Veľmi dobrý akčný film s pár skvelými vtípkami.
Čierna hodina (2011)
V momente, ked som zbadal to nízke hodnotenie som bol trocha šoknutý. Mne sa to celkom páčilo, kedže to nie je komédia, tak žiadnu zábavnosť som v tom nehľadal, že to bolo bez štipky napätia tak to by som tiež netvrdil a ruské postavy istotne neboli trápne.
Sniper (2009)
Veľmi dobrý a zaujímavý dokument.
Farma (2003)
Myslím, že celkom v pohode.
The Divide (2011)
Bolo zaujímavé, ako postavy začali jedna po druhej bláznivieť.
Medzi vlkmi (2011)
Zabiják Neeson má okolo seba pár kamarátov a spolu čelia vlčkom. Ako v pohode, až na pár zdĺhavých a nudných dialógov. 70%