Posledné recenzie (47)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Luxusní akce, vizuál..... Humor!!!! Pro mě obrovský překvapení.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Občas se divím proč má kdejaká píčovina takový bombastický mediální humbuk. Ale o této super podívané se dozvím až v neděli v telce.
Inferno (2016)
Pro mě super kriminálka s nádechem tajemna a občas děsivá. Ty jeho vidiny jsou fakt strašidelný. Jinak to má slušné tempo a film uběhne ani nevíte jak. Nejlepší ze všech tří filmů.