Posledné recenzie (39)
Imaginary: Neviditeľné zlo (2024)
No, nejdřív jsem si myslel, že to bude další generický horor nové generace, na který druhý den zapomenu a v životě se na něj znova nepodívám. Ale někde v prostředku jsem byl rozuzlováním příběhu mile překvapen a říkal jsem si že nápad na film je to slušný. Malá holka, kterou dovede imaginární kamarád do říše představivosti. Na papíře to zní dost dobře, ale provedení je strašlivě nezajímavé. Imaginární svět malé holčičky by měl prostě vypadat líp. Na konec jsme dostali 7 různých závěrů, ze kterých si filmaři asi nemohli vybrat, takže tam nechali všechny. *imaginární smajlík*
Univerzálna upratovačka (2005)
Z nejasného důvodu se na tento film chci dívat stále dokola a neumím si to vysvětlit. Filmově to totiž nevyčnívá a nevzpomenu si na scénu, která by stála za pochvalu. Přesto tento film zbožňuju a musím mu dát 5 hvězd. *smajlík zabiják s dobrým srdcem*
Duna: Časť druhá (2024)
O hodně lepší než první část. Dal bych 6 hvězd, kdyby to šlo. Určitě se vyplatí zaplatit si kino, předpokládám že to tam ještě chvilku setrvá. Tohle snad musí bavit každého.