Recenzie (2 052)
Yellowstone (2018) (seriál)
Kosťa pořád umí. Nakažlivej seriál.
Odbor městské zeleně (2009) (seriál)
Ron je geniální postava.
Fauda - Season 3 (2019) (séria)
Klobouček. Dokonalá série. Nejlepší ze všech.
Fauda (2015) (seriál)
Třetí série naprosto dokonalá. Zbytek taky fajn, ale 3 je top.
Beckham (2023) (seriál)
Jo, dobrý. Velká nostalgie pro mne, protože Beckham hrál v době, kdy jsem fotbal nejvíc žral a měl na něj tunu času:-)
Murder Mountain (2018) (seriál)
Já mám tyto "true crime" seriály hrozně rád, takže asi nejsem objektivní, ale mně se to líbilo moc. I když uznávám, že 3 díly by bohatě stačily - Zeman to zbytečně natahoval:-)
Ghosted (2023)
Hvězda za vzájemný vyvražďování lovců odměn a camea známých herců. Evans překvapil, že umí obstojně zahrát komediální roli. Jinak to bylo strašný.
V pasti (2016) (seriál)
Paráda. Skandinávci umí.
Príbeh služobníčky (2017) (seriál)
Originální, děsivé, napínavé, fantasticky napsané, zahrané. Paráda!
I Am Not Okay with This (2020) (seriál)
Fajn seriál, ale na můj vkus se tvůrci Stranger Things až moc vykradli. 70 %