Obľúbené seriály (6)
Simpsonovci (1989)
Sebekritika Ameriky a konzumnosti vůbec 300x jinak. Naprostý vrchol televizní tvorby!
M.A.S.H. (1972)
Prapředek všech dialog-based sitkomů. Nejdůležitější je mít omezenou komunitu postav, aby se z toho diváctvo nezbláznilo a není nic geniálnějšího, než umístit sitkom do Koreji kde prostě není možné, aby se tam připletl někdo jiný... Do toho asi agitka, ale to už teď (rozuměj v době po korejské válce) vlastně nikoho nezajímá a přesto to krásně funguje.
Ajťáci (2006)
IT crowd se nenápadně, ale o to jistěji, stává mým nejoblíbenějším britským seriálem. Nemůže za to jen ústřední trojka, je to prostě tím humorem, který je - narozdíl třeba od Červeného trpaslíka - mnohem bližší a hmatatelnější.
Futurama (1999)
U Futuramy se prostě nestihnete nebavit... :-) Od první sekundy až po závěrečný titulek "30th century Fox" nadité skvělým a hlavně opravdu vtipným humorem...
Volajú ma Earl (2005)
To je taková ptákovina, až mě to neskutečně baví.
Teória veľkého tresku (2007)
Už jsem se obával, že nemůže vzniknout nový seriál, na který by se dalo koukat znovu a znovu a znovu. Ale jo! MŮŽE!