Recenzie (148)
Železný Schwarzenegger (1977)
V podstatě jde o standardní sportovní dokument s tím rozdílem, že mapuje krátké období kariéry nadcházející hollywoodské hvězdy. Každopádně pohled do zákulisí je to zajímavý ... Because Arnold is The one and only ...
Zathura: Vesmírne dobrodružstvo (2005)
Až moc podobné s Jumanji. Trocha invence by byla jen k dobru.
Rodinná oslava (1998)
Je fajn oslavit s rodinou tatínkovo jubileum. Zavzpomínat, popovídat si. Emotivní drama, vydržel jsem, nedutal jsem. Drobná výtka snad jen ke kameře.
Profesionálny lovec (2001)
Keanu zapózoval a zamáchal rukama a děvčata omdlívají. Z losera se stane příkladný američan, který spasí odepsané mladé vyvrhely a ukáže jim správnou cestu. A když na konci za G-Baby pomalu i čůrají tak jsem málem rozkopal televizi. Jeden z flmů kdy mám problém vydržet až do konce.
Pozor, hryzie! (2009)
Bez Megan bych to nestrávil. Je to blbost a doufám, že na to brzo zapomenu.
Líbáš jako Bůh (2009)
Toto je exemplární zástupce "novodobé" české kinematografie. Bez nápadu, plné vulgarismů (a to nejsem žádný moralista), toporní až trapní herci a patrně většina rozpočtu do promotion.
Strážcovia (2009)
Byť forma jasně vítězí nad obsahem tak jsem i přes dlouhou stopáž neměl problém to vydržet. Mile mě to překvapilo a navíc je tam skvělá hudba.
Ráno v Benátkach (2002)
Nechápu čeký název filmu, kulisu mohla dělat klidně Budapešť nebo Dortmund a bylo by to stejně bezduché. Nuda od začátku do konce.
Zbohom, baby (2007)
Á-fleky moc nemusím, ale toto se jim oběma povedlo. Že by se Ben nakonec našel v roli rejži? Doufám, že bude ještě ňáké příště ...
Domov šedých motýlů (2008)
No vida je kluky finský, nevychovaný, jak to rozbalili. Pro podzimní večer je tento kousek jak dělaný, k tomu tklivá ústřední melodie a další velký zážitek je zaručen.