Recenzie (148)
Spálené stodoly (1973)
Film má dva velké mínusy, prvním je nepovedené a odfláknuté rozuzlení a druhým rušivá Jarreho hudba. Představitelka Rózy (Rose) Simone Signoret působí jak Jean Gabin v sukni, to je však jeden z mála kladů.
Takí sme boli (1973)
Nuda, kterou nezachránilo ani tolik vychvalované ústřední duo. Streisand se k Redfordovi absolutně nehodí a jejich společné obsazení byl prachsprostý producentský kalkul.
Něco je ve vzduchu (1980)
Ostatně jako všechny filmy, které pracují s tématem cestování v čase tak i tento balancuje na hraně divákovy trpělivosti. Velice vtipná mi přišla narážka na neposkvrněné početí a útěk za "svobodou" na Kubu, ale jinak žádná sláva.
Policajt (1972)
Celou dobu jsem přemýšlel jestli mi nějaká scéna neunikla. Delon nevýrazný až sterilní a Catherine ani neměla šanci se projevit. Vcelku zklamání jelikož francouzské filmy z té doby mám rád.
Milujem ťa viac (2009)
Jiná česká "komedie" prý způsobila, že se zvýšil zájem spotřebitelů o víno. Obávám se, že tady měl někdo snahu docílit to samé u hry zvané golf. Výsledek působí jako 90ti minutový reklamní spot, který nemá ani světlé ani tmavé pasáže, nýbrž je absolutně celý tmavý.
Byt (1960)
Pitvořící se Lemmon, příliš jednoduchý příběh, přeslazený happy end.
Spartakus (1960)
Kubrickovy filmy jsou docela obtížně stravitelné, tady se však nějak odklonil a otrocky převyprávěl scénář. Příběh plyne vcelku nerušeně, bojové scény působí velice realisticky - to ano, ale jinak je to pro mě mírné zklamnání.
Hello, Dolly! (1969)
Teatrální herecké výkony, šantanová choreografie, jedna písnička jak druhá. Průměrný film s nadprůměrnou délkou.
Krvavý zápas (2008)
I přes krátkou stopáž se to neskutečně vleče. Jedinou zapamatovatelnou postavou je pro mě kastrát Garcia - podotýkám, že ne kvůli hereckému výkonu nebo nějaké sympatii ... no kdo to viděl pochopí.
Max a Maxipríšerky (2009)
Limitně to hraničí s odpadem. Mělo to vůbec nějaký scénář?