Recenzie (112)
Medená veža (1970)
Tři hvězdičky za Vysoké Tatry. Jinak jsem si jen potvrdil, že mi televizní slovenské pondělky nechybí.
Černý Mercedes (2019)
Závěrečné rozuzlení mi hodně připomínalo Hodinu pravdy od Járy Cimrmana a myslím, že i na ten Vichr z hor nakonec došlo, či co to mělo znamenat.
Kukačky - Epizoda 2 (2023) (epizóda)
První série byla o šokující záměně a divák se lehce ztotožnil s příběhem a přemýšlel, co by dělal, kdyby se taková hrůza stala jemu. A i hodnocení první série tomu odpovídá. Druhá je jen nastavovaná kaše pro masochisty co se rádi dívají na plačtivé telenovely.
Manželské etudy po 35 letech - Zuzana a Stanislav (2018) (epizóda)
Úplně vidím, jak pan Stanislav sedí každé ráno ve 4,25 před kurníkem a čeká, jak se ve 4,30 automaticky otevřou dvířka. Pak podle situace přitáhne nebo naopak povolí dorazy a jde si spokojeně sednout domů do kuchyně, kde mu nádražní rozhlas oznámí, že na 1. kolej přijíždí osobní vlak z Vizovic ... Ale to je jeho věc. Snížené hodnocení za "sluníčkovou" propagandu paní Třeštíkové na závěr.
Kukačky - Epizoda 1 (2023) (epizóda)
Druhou sérii už si mohli odpustit. Už jen prohlubuje hru na city a než mi docvaklo, že Čvančarovou hraje někdo jiný, tak byl konec dílu.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 2 (2023) (epizóda)
Druhý díl je plný narážek, které jsou asi hodně zábavné pro pracovníky televize a ostatní, co se v prostředí vyznají. A to ná nejsem.
Miesto zločinu České Budějovice - Anjel v lagúne (2023) (epizóda)
Ze začátku jsem se mylně domníval, že to bude něco, jako Devadesátky nebo 1. oddělení. Ale tohle je dno. Davidu Novotnému v kostýmu, který má zřejmě po Karlu Högerovi, když ještě dělal detektiva, opravdu nevěřím, že je vysloužilým elitním terminátorem.
Na západní frontě klid (2022)
Podle mě to pořád vystihuje původní knižní předlohu, i když to autor odvyprávěl ne zcela stránku po stránce. Stále tam je nejprve propagandou zpracovaná parta studentů, stále je tam neskutečná hrůza války a úvodní scéna s prádelnou je opravdu zajímavá.
Amadeus (1984)
Odpad kvůli tomu, že se to jmenuje Amadeus (jako že Mozart). Což je neskutečná dehonestace pana Mozarta. Stejně mi to nedalo a několikrát jsem zkusil film rozkoukat, jako, že to má být Oscarové pokoukání, ale podle mě to je tak úchylný, že jsem to vypínal po patnácti minutách.
Jan Žižka (2022)
Odpad dávám kvůli názvu filmu Jan Žižka. Kdyby to autor pojmenoval ve smyslu "Americký historický film podle skutečných událostí", tak to vůbec nepouštím, ušetřím si 15 minut života a nemusel bych filmu snižovat průměr.