Recenzie (109)
Základňa (2019)
Takové to už stokrát viděné "přišly včas". Jinak moc stejných ksichtů, neorientoval jsem se kdo je kdo a bylo mi to jedno.
Pustina (2016) (seriál)
Je to vážně dobře odvedená práce, i příběh - napínavé až do konce. Jenže smutné ...
Tábor tigrov (2000)
Konverzační psychologický film. Jestli jsem to dobře pochopil, tak to nebyli vojáci základní služby (ta byla v USA zrušena v roce 1973), ale přihlásili se do armády dobrovolně, rozumím tomu, že když zažili šikanu a vůbec vojenskou pakárnu, tak mnozí se snažili různými kličkami ze služby vyvázat. Rozumím i tomu, že v každém kolektivu jsou problémoví jedinci, ale hlava mi nebere, že by někdo namířil na druhého ostře nabitou zbraň, a neskočil by okamžitě v krimu, nebo alespoň (když by gumy nechtěli snížené prémie za mimořádnou událost) dotyčného nepřeřadili k nějaké pracovní jednotce (beze zbraně) ...
Případ Stodolovi - První nález těl (2024) (epizóda)
Popletl jsem si to s filmem Manželé Stodolovi, ale sorry takhle zbytečně natahovaný a nudný dokument bych nedal - utnul jsem to už v polovině prvního dílu.
Sedm schodů k moci (2023) (seriál)
Excelentně napsáno a excelentně zahráno. Pan Klíma musí být řádně splachovací, protože na internetu jsem viděl jeho celkem přátelský rozhovor se skutečnou Jaňulkou, který trval asi 45 minut, kde mu vyprávěla, jak to vše ve skutečnosti bylo a on jí pak takhle zařízne - tím narážím na to, jak pan Batěk v každém dílu říká, že je novinář a svině ...
Seveřané - Série 3 (2020) (séria)
Nejprve mě zaskočilo, jakým směrem se příběh vydal, ale alespoň se vysvětlily všechny nejasnosti z první série. Matka roku Liv, znásilňovačka Froya a chlapské nekorektní řeči , jako v České sodě ... Jen Orm mě prudil ve všech třech sériích, ale nakonec i on dostal, co mu patří!
Seveřané - Série 2 (2017) (séria)
Neodolal jsem a zhlédl jsem i druhou sérii a udělal jsem dobře, je vtipnější a zábavnější než první. A protože ti dva šílení "sluníčkáři" zase přežili, tak budu muset zkouknout i třetí, zda se s nimi už konečně vypořádají.
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizóda)
No to je kokotina ...
Vraždy v Yorkshire 2 (2009) (TV film)
Upřímně obdivuji ty, jenž tato slátanina oslovila na více než jednu hvězdu. Já nemám slov.
Seveřané - Série 1 (2016) (séria)
Je to vtipné, ale jedna série stačí, do ostatních se nepustím.