Recenzie (112)
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizóda)
No to je kokotina ...
Vraždy v Yorkshire 2 (2009) (TV film)
Upřímně obdivuji ty, jenž tato slátanina oslovila na více než jednu hvězdu. Já nemám slov.
Seveřané - Série 1 (2016) (séria)
Je to vtipné, ale jedna série stačí, do ostatních se nepustím.
Šógun - Anjin (2024) (epizóda)
Pro milovníky japonské květomluvy a pro děti.
Forst - Episode 1 (2024) (epizóda)
Nestává se mi moc často, abych se těšil ať už ten díl skončí a jdu raději dělat něco užitečného. Příběh je takový klasický mindrák bigotně věřících - nejvíce je těší zobrazovat vše, co pan farář v neděli na mši zakazuje - perverznosti, nahota, zneužívání náboženských symbolů. A do toho samozřejmě nejlepší z nejlepších detektivů, který kašle na pravidla. To mohl dělat Belmondo, dnes už je to trapné.
Dobré ráno, Brno! - Série 2 (2024) (séria)
Druhá série už vařila z vody, neměli to dělat.
Czas honoru (2008) (seriál)
Skvělá výprava, technika, lokace. První série je super - příběh je odlišný od všech podobných filmů o odboji. Řeší se hlavně vlastní průšvihy kvůli nedodržování zásad konspirace. Ve druhé sérii už se rozbliká v hlavě kontrolka, že příběh nabral divný směr. Třetí série je klasická pohádka, jako Tajemství šifrovací věže, ale proč ne - akce a napětí nechybí, i když to není reálný příběh. Zato čtvrtá série už je peklo - příběhem myslím - taková telenovela Zlatá labuť. Další sérii už bych nedal.
Tajemství šifrovací věže (2007) (seriál)
Raději si pusťte Kapitána Klosse nebo 17 zastavení jara. Tohle je takové úsměvné céčko.
Divoké včely (2001)
S chutí jsem se na to podíval po létech znova. Pro pohoršené diváky podotýkám, že to není obraz venkova, ale zastrčeného koutu někde v pohraničí, kde v devadesátkách po zkrachování textilek a nevím čeho všeho ještě, tam byl jen zmar - a samozřejmě mládežníci, kteří se lépe učili se odstěhovali do Prahy, nebo alespoň do Brna a dnes jsou z nich kádři.
Krev a zlato (2023)
Nejprve jsem to vypnul, že už jsem to viděl - pak jsem si uvědomil, že film Kapitán to není - dal jsem tomu šanci, ale rychle se to zvrhlo ve western ve stylu Karla Maye zasazený do roku 1945 a čím více se to blíží ke konci, tak se to mění v grotesku.