Obľúbené filmy (10)
Po prečítaní spáľte (2008)
Tak tohle žeru, Coeni a jejich strhující od začátku bortící se příběh - super. Vše zapadá, souvisí a dává smysl. Mnohé coenské příběhy bych přirovnala k rozjetému vlaku, který stále zrychluje, jenž ve většině případech nedojede do předem plánované konečné stanice. V tomto případě ale vlak dojel. Je to film kde, chybí ústřední hlavní hrdina i záporák, zde tyto úlohy na sebe berou všichni, ale takový již život bývá. Shrnutí: sobecké, naivní, černě humorné
Talent pána Ripleyho (1999)
Báječnej film. Miluji záporáky, kteří nejsou na první pohled záporáci. Dickie byl kouzelný a pohled do duše Toma Ripleyho opravdu stojí za to.
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
Na samotě u lesa (1976)
Tohle mne prostě baví. Musím přiznat, že v jedné chvíli mi tekly slzy a vzápětí v dalším okamžiku jsem se dusila smíchem. Geniální film, na který můžu koukat donekonečna.
Crash (2004)
Dvanásť opíc (1995)
Fargo (1996)
Fakulta (1998)
Podozriví (1995)
Pelíšky (1999)
Prcat