Recenzie (154)
Pekelník III - Peklo na Zemi (1992)
Podle mě naprosté sprasení a zesměšnění cenobitů krom Pinheada, kterej podle mě ale až moc hláškuje. V prvních dvou filmech Pinhead jakž takž dodržoval určité pravidla pekla - v tomhle pokračovaní se na všechno vykašle a chce ovládnout svět, no co to je?
Mazaný Filip (2003)
Za originalitu, výpravu, kameru a ještě jednou originalitu nemůžu jinak než 3 a půl*. Jestli chcete hollywoodské trháky, tak koukejte na USA filmy, tohle je na českou kinematografii unikátní dílo s hůmorem sobě vlastním.
2012 (2009)
Dalo by se říci, že film splnil mé očekávání, efekty si myslím, že jsou dost slušné, herci taky ujdou, přičemž největší dojem na mě udělal Jurij, hlavně svojí poslední scénou :-D. Rozhodně však nejde říct, že jde o kvalitní film, spíše jde o zábavnou podívanou. Film rozhodně není "odbornou dokumentární rekonstrukcí", jak že to bude vypadat konec roku 2012...hodnocení tři * a půl.
Telefónna búdka (2002)
Marcel Vašinka alias Sutherland mě dostal asi nejvíc, jinak tady vydíte jak se dá urobit dobrý film za málo peněz. Farrell to krásně utáhne celé sám s pomocí Whitakera, který je na to doma sám :)
Quills - Perom markíza de Sade (2000)
Co se mi zde trošku nezamlouvá je jak dopadnou mí oblíbenci Winslet a Phoenix :-D. Film je to určitě zajímavý, ale nečekejte dobrý konec, i když jedna zápletka v něm dopadne podle mě dobře.
Requiem pro panenku (1991)
Rozhodně film nevyvolává přijemné pocity, ale určitě má co sdělit. Hrzánová si za svůj výkon zasloužila přinejmenším oskara.
Super Mario Bros. (1993)
kryndapána, to byl ale špatnej film, radši bych si zahrál hru...
Oběti - Hadí tanec (2005) (epizóda)
Až mrazivě přesvědčivý Švehlík, kterému je Chýlková vyrovnanou (hereckou) partnerkou. Nejhorší na tom je, že to takhle občas chodí i v životě.
Čas pomsty (1993)
jeden z lepších filmů Lundgrena
Asterix v Británii (1986)
Pro mě nejlepší asterix s vynikajícím dabingem.