Recenzie (627)
Krakonoš a lyžníci (1980)
Stará česká klasika o životě v Krkonoších. Výborná Hapkova hudba, která zapůsobí.
Uf - oni jsou tady (1988)
Dosti nepovedená věc....
Kickboxer 2: Cesta späť (1991)
Jedna hvězdička za dobrou hudbu a Sashu Mitchella...jiank to bylo už od základu celé špatně vymyšlené a zrealizované. A triky, že by to prokoukl i můj 5ti letý syn a to ho ještě ani nemám....
Hore (2009)
Dámi a pánové, tak tohle byla jízda! Perfektní zpracování, silný emotivní zážitek...nemám slov. Asi nejlepší animák o životě, který jsem zatím viděl. Nedá se jinak než DOPORUČIT!!!!
Normal (2009)
Tento film má dobrou atmosféru a vynikající doprovodnou hudbu. Ale přiznejme si, něco mu prostě chybí....
Metalocalypse (2006) (seriál)
Konečně něco s pořádnou hudbou...Humor je to šílený a často laciný a nevtipný, ale to se mi na tom líbí :-D
Walker, texaský ranger (1993) (seriál)
Za tu snahu :-D
Svatba na bitevním poli (2008)
Nebylo to zdaleka dokonalé ale něčím si mě v tenhle film získal. Jestli vzájemným shazováním či Kleinovou režií, to Vám fakt nepovím. Ale zahřálo to...
Nová dobrodružství Černého Bleska (1990) (seriál)
** a ani o chlup víc. Kopa klišé nahromadě. A ten oficiální text distributora je hustýýý :D
Mykoin PH 510 (1963)
Málo sem čučel, když se to všechno rozeběhlo, jaké tam volili detaily a hudbu. Odporná doba politiky s krásným filmem...a tak by to mělo být.