Recenzie (627)
Akumulátor 1 (1994)
Opravdu zajímavý film který byl vtipně pojat a má výborné efekty...Doporučuji
Musíme si pomáhať (2000)
Asi nejlepší český válečný film. Je to přímo úžasně zpracované...aneb musíme si pomáhat
Ranč Pri zelenej sedme (1998) (seriál)
Parádní český seriál který sice nejni nejlepší na světě, ale má takové své nezaměnitelné kouzlo. Teď ani nevím jestli bych odhadoval životní roli Jany Štěpánkové v tomto seriálu anebo v Takové Normální Rodince. Ale pokud jste ale byly pozorní při každé epizodě, tak výkony Mileny Steinmasslové jakožto starostlivé mamči se svými komplexy byly místy opravdu úžasné. Dle mě je tohle pohodový český seriál, který se stal standardem...alespoň pro mě.
Ulica (2005) (seriál)
Kýbl hnusu od humusu...fakt nekonečný děs. A to jsem si mylslel o panu Kleinovi že má navíc.
Báječná léta (1988) (seriál)
Tak a je to tady...Dneska ráno jsem zhlédl posledné 115 díl tohoto neskutečně úžasného seriálu. Hodně dlouho jsem neviděl něco tak luxusního, co by mě tak chytlo. Byl jsem schopný se na to dívat 20 hodin denně a jen 4 hodiny spát a to jenom za předpokladu, že se vzbudím a stáhnu si další díl :-D Opravdu nemám slov na tak úžasný seriál, jako je tento...A ten, kdo se v něm ani jednou nepoznal, snad ani nebyl puberťák :-)
Nič nekrváca večne (2003)
Jeden z mála studentských filmů který mě nadchnul a pobavil zároveň. Miluji hororové komedie a navíc v němém podání? Paráda :-) Až na ten zdlouhavý konec který se mi zdá opravdu přehnaně zdlouhavý, si zaslouží poctivých a uznalých 80% :-)
Príbehy zo záhrobia (1989) (seriál)
Jako děcko sem byl z toho vždycky strašně unešený...