Recenzie (105)
John Wick 4 (2023)
No já fakt nevím, usínal jsem u toho nesčetněkrát, snad každá třetí minuta byla zrecyklovaná, pořád dokola stejné klišé, nuda, choreografie ubohá. Každé další pokračování je o level níže, tentokrát už jsme někde pod sklepem. To i ten Liam Neeson měl ve stejných letech daleko živější a dynamičtější pohyby než tento artritidou trpící důchodce zabiják.
Avatar: Cesta vody (2022)
Tak nevím jestli to vidím jinak, nebo jsem toho už viděl dost a nějak mě nic moc dalšího "nového" neoslní, ale toto je pro mě další film, který mě nezaujal. Byly velké očekávání, a ve výsledku se to všechno zhustilo do digitálního porna, efektů zleva zprava, ale toť vše. Scénář nic zajímavého nepřinesl, "herecké" výkony asi nemá smysl zminovat a na rozdíl od prvního filmu mi to přišlo že potřebují vizuálně libivý blockbuster na kterém rozjedou merchandise. Nic víc nic mín. Jsou filmy které mají 3h stopáž a člověk je za to rád, že se něco zajímavého dozví, že se scope filmu rozšíří, fanoušek uvidí hodně zajímavého, atd.. ale tady mi to přišlo jako hodně natažená rozvařená nudle. Ve 3/4 jsem usnul ;)
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Tři tygry mám rád. Ale ten film to šlápli fakt vedle.
Temné sprisahanie (2022)
Příběhový shit. Morálně rozpolcene (Na jednu stranu je potřeba vše špatné zveřejnit, v zájmu demokracie a svobody, na druhé straně sve prohřešky je treba si pěkně schovat). Ač mám rád filmy s Neesenem, ta sestupna tendence kvality s každým dalším filmem je uz moc. Jedine co se mi na tom filmu vlastně libilo byl ten jeho dodge.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Účelovka. Dávám tak málo za ten prvoplánový příběh a moralizování o tom, že padouši se mají napravovat místo odstraňovat. Vzhledem k tomu co si postava spidermana prošla, tak tam není žádný vývoj, žádná zkušenost, akorát dětinskost nebo spíše možná demence.
Finch (2021)
Další Hanksovo komorní solo drama. Učí robota, utíkají, ... konec zápletky. Na více než 3 hvězdy to je slabé.
Free Guy (2021)
Zajímavý koncept, ale ten příběh a ten konec to zase bylo klišé. škoda no.
Tiché miesto: Časť II (2020)
Tak uz jen nastavovaná kaše.
Armáda mrtvých (2021)
no, i mistr tesař se utne.
Matky (2021)
Nemastné neslané, o co tam vlastně šlo?