Posledné recenzie (55)
Manželia Stodolovci (2023)
Velmi povedené psycho drama (na české poměry). Výborné herecké výkony. U filmu jsem se nenudila ani minutu, mohu jen doporučit.
Bir Litre Gözyasi (2018) (seriál)
Cihan pořád padá. Jako první se diagnózu Cihan dozví matka. Nejvíc mě štvalo, že jí to nechtěla říct. Pak se to Cihan tak nějak omylem dozví od Mahira, protože on si myslel, že to ví. Seriál je fakt krásný, Mahir je opravdu zlatý a chudák Cihan.
StarDance aneb když hvězdy tančí (2006) (relácia)
Na Stardance koukáme skoro od samého počátku. Je vidět pokrok v technologii v úvodní znělce, propracovanost kostýmů a Martin Kumžák s tou jeho rukou je taková klasika. Dnešní, tedy 12. řada, 1. díl byl trochu amatérský. Znělka krásná, ale ozýval se místy šum, některé kostýmy připomínaly cirkus, jiné zase byly krásné. Tento ročník jsou jen tři porotci, pan Chlopčík, Tatiana Drexler a Geňa. Ten to hodnocení vždycky odlehčí, že páry nemusí mít tak špatný pocit z hodnocení. Škoda, že porota není čtyřčlená. A bohužel, není to jen o tanci, ale hlavně o oblíbenosti u diváků.