Recenzie (32)
V tom dome straší (2006)
V dětství jsem z toho měl protrhlé granko
Čarovný kolotoč (2005)
Miluju to!
To (2017)
Šašek jak se patří, ale pro mě to není zase až takovej banger
Mimoni 2: Zloduch prichádza (2022)
OTTA 🥵🍑
Van Helsing (2004)
Hugh Jackman je prostě dobrej ve všem co dělá jak X-Men, Logan nebo Wolverine nebo jak chcete tak je prostě bezkonkurenční a ve Van Helsingovi tomu není jinak, říkejte si co chcete ale je to kurevsky dobrý
Nočná mora v Elm Street (1984)
Freddy celkem magor neříkám nic děti Ale je to sračka i tak A jakoby ten konec nechápu nic dobrej mind fuck
Twilight sága: Úsvit - 2. čast (2012)
Miluju to! Renesme je dračice, její táta je debil a její matka naivní magická děv*a a celá série je vlastně o hovně, ale tento díl je něčím spešl, asi tím že to je konečně konec této nadměrné dávky dramatu a humoru a naivity a především debility, takže jak je jasné tento komentář je z čista jasna debilní SHITPOST╥﹏╥ protože toto nikdo nemůže brát seriózně ¯\_(ツ)_/¯
Tech N9ne feat. Joey Cool, King Iso & Dwayne Johnson: Face Off (2021) (hudobný videoklip)
Ic ebaut drajf ic ebaut pavr ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ
Texaský masaker motorovou pílou (2003)
Tento texaský masakr je něco jako když se vydáte do mexické Restaurace na jedno Taco a strávíte dlouhé hodiny na hajzlu, myslím že výstižné
Statočné srdce (1995)
Mel Gibson to měl od začátku jasný, zabít všechny co jsou proti němu a pomstít všechny co si dali záležet jinak prostě nejede vlak