Posledné recenzie (12)
Případ Kim Bok-Nam (2010)
Další moc dobré revenge drama, které je již od začátku fakt nechutné. První polovina byla spíše taková více uvěřitelná, proto se mi líbila o něco víc. SPOILERY! Ale samozřejmě jsem byl uspokojen, když se hlavní hrdinka konečně odhodlala a šla všechny, co jí kdy ublížili, zmasakrovat. 1 hvězdu ubírám akorát za konec, jelikož už to bylo trošku "přitažené za pačesy". Jinak moc povedené. 8/10
Syupomaeniottdeon sanai (2008)
U první poloviny jsem se strašně nasmál, myslel jsem si, že to tak bude i u druhé, ale film se proměnil na emocionální drama, kde jsem se na konci rozbrečel, jak malá holka. To, že se film podílí i na skutečných událostech mě dostalo ještě více. Tohle je asi jeden z nejlepších snímků, co jsem za poslední dobu viděl. 10/10
Taxi Driver (2021) (seriál)
Akční, celkem vtipný kriminální seriál o pomstě. Již od prvního dílu se něco děje, a to vás nutí se dívat dál a dál. Samotný taxikář exceluje a jeho kolegové tam teda nesměli chybět. Ke konci už to nasadí serióznější tempo a ani já jsem si nebyl jistý, jak se konec rozuzlí. Určitě by druhá série neuškodila, proto dávám 1 rezervní bod dolů. 9/10