Posledné recenzie (6)
Ted - Hlučná noc (2024) (epizóda)
V této epizodě se přiliš soustředili na spor Mattyho s Blaire a Sarah na úkor Teda s Johnem. O tomto tématu je důležité mluvit a je dobře, že se o tom mluví, ale toho Teda tam fakt chybělo. Taky se mi zdálo, že obě herečky Giorgia Whighman (Blaire) a Marissa Shankmar (Sarah) lehce přehrávaly, zvlášť při hádání s Mattym. Přesto mě epizoda bavila a nebyla vůbec špatná. 8/10
Thor: Láska a hrom (2022)
Krátce to bezspoilerově shrnu pro ty, co se chystají na tento film jít do kina. Bylo by dobré vidět předešlé filmy, protože se to v tom filmu hemží narážkami na předešlé filmy, 2 potitulkové scény, Thorův charakterový vývoj byl shrnut do prvních cca 15 minut a Strážci Galaxie se zde objevili asi na 3 minuty a k tomu neměli na vývoj filmu skoro žádný dopad.
Griffinovci (1999) (seriál)
Prvních zhruba 5 až 10 sérií bylo až skoro skvělých, ale i přes to že seriál čím dál upadá a vtipy se začínají občas opakovat, tak Family Guy dokáže na pár minut pobavit i přivést na jiné myšlenky.