Recenzie (37)
Rozvod mrtvých (2011) (študentský film)
Ani horror, ani komedie, ale nářez, který stojí za to vidět! (viděno na festivalu Kabinet nezávislého filmu)
Snehulienka to má v paži (2007)
nejsem mimoň
Indiana Jones a Kráľovstvo krištáľovej lebky (2008)
Spielberg jednou rekl, ze kdyby natacel Blizska setkani tretiho druhu znova, nenechal by hlavniho hrdinu odletel do vesmiru a vykaslat se na rodinu.. Spielberg si ted totiz rodinnych hodnot vazi vic nez cokoli jineho.. ve ctvrtem Indianovi Jonesovi tu moznost dostal a nenechal hlavniho hrdinu odletel, za to ho nechal zalozit rodinu.. (a prezit vybuch atomovky)
Transformers (2007)
Nejkrásnější hovno, jaké jsem kdy viděl.
Každému jeho kino (2007)
Kitano Takeshi - One fine day (**) Alejandro González Iñárritu - Anna (***) Lars Von Trier (*****) Roman Polanski - Cinéma Erotique (****) Yimou Zhang - Movie Night (*****) David Cronenberg - Suicide of the Last Jew in the Last Cinema (****)
Smrtonosná pasca 4.0 (2007)
kdo jiny dokaze narvat zenske auto do prdele aniz by u toho nevypadal trapne... chuck norris hadra!
Spider-Man 3 (2007)
pan scénarista si neviděl do huby a pan režisér mu na to skočil... škoda, dvakrát měř jednou řez raimi
Nadaný žiak (1998)
slusny psychologicky thriller, celou dobu sem nehlesl ani jednou dokud se tam neobjevil jan triska:) jeho anglictina je funny:D
Parfum: Príbeh vraha (2006)
toporny hlavni hrdina se sklony k fetisismu a nekrofilii, vetsiho uchyla histrorie kinematografie nevidela, a pointa? o hovne.. zaverecne orgie ma teda pekne zhnusily! edit po druhem shlednuti: neni to tak hrozne (2/5)
Sleep (1963)
za napád