Recenzie (280)
Šťastné pondělí (2016) (relácia)
Nechutná sračka co má jediný a správný názor a běda jak vy ne. Zlatej Soukup oproti tomuhle zoufalci :-)
Taxi 121 (2016)
Takovou prasečinu co má s oným případem společnýho maxímalně jen ten taxík jsem teda dlouho neviděl a když čtu to hodnocení tady, vám už asi taky některým definitivně hráblo. Nejhůř utracených 55kč v životě.
Trabantom do posledného dychu (2016)
Přibáň? No comment.
Warcraft: Prvý stret (2016)
Cela minuta Warcraftu je tisickrat zajimavejsi nez celej slavnej Hobbit vy pseudoexperti !
13 hodín: Tajní vojaci v Bengázi (2016)
Nesympatičtí herci, zmatená akce, mě to fakt nebavilo a to se jinak počítám mezi fanoušky Baye. Hvězdu za true story :)
Ako ty (2015)
Ještě chvíli si tady necháme srat na hlavu jako s tím slavným covidem a nebudem daleko od podobně pošahanyho světa. V 2015 mě to nudilo, teď v 2022 po dvou zabitých letech a podobných kecech o zdraví a bezpečnosti jsem na to koukal trochu jinak, hodnocení zvedám o hvězdu.
Až tam nezbyl žádný (2015) (seriál)
Zase jeden z těch těžce přepálených kousků tady. 5 hvězd proboha za co? To jste těch krimi asi moc neviděli. Být to o hodinu kratší možná bych dal i 4 a možná bych u toho i tříkrát neusnul :)
Český slavík Mattoni 2015 (2015) (relácia)
Ortel ! palec nahoru ! Uz jen kvuli trapnym slintum Yoshitsune a mistniho trotla Zecka, ktery se svym tradicnim exkrementem nemuze chybet :D Jedna hvezda za Ortel, druha za Tomase Ortela, treti za Kaju.
Honba na vraha (2015)
Obrovská škoda druhé půlky filmu, mělo to nakročeno famózně.
Jupiter na vzostupe (2015)
Za 176 mega taková nudná slátanina Star Treku, Thora, Hvězdných válek a já nevím čeho všeho ještě. Elfí teplotechna Tatum tomu dal ještě mega korunu. Navíc neskutečně primitivní a zoufalý děj, tady mohu dat tak jednu hvězdu za Kunis, jinak se v tomhle teda nepovedlo vůbec nic. Těžko bych vzpomínal film co mě tak zklamal, tohle Wachowští totálně nezvládli a to jsem ještě slušnej.