Recenzie (1 276)
Malé veci (2021)
Tezko rict..rami a denzrel dobry dost dobry a jared uplne v topu -> jak tam chodil na borce 😀 skoda, ze to vic nevyzdimalo potencial - dalsi sedma nebo aspon purpurovy reky to bejt mohli..takhle je to nedomrd a neco napul...prirovnal bych to kvalitnou ke snehulakovi - kterej taky mel naslapnuto ale byl utlej...zatim nehodnotim..ale jared si to dal jako svine 👌
Pach krve (2021)
dobry 3/5 --- slusny..na tuhle serii dobrej napadna finale v topu...byl sem prekvapen..misto kryplu jsou tu jiny rizky :-) bavilo me to dost!
Smrtící bumerang (1996)
pripomina me to jednoho mojeho kamarada...podobna existence..ale bravo thorton zahral skvele!
Godzilla (1998)
driv klasika mladi..ted furt prdel ale uz je to stare a to cgi je hnusny..ale zizalar a reno vladnou! 😀👌
Pasca (1999)
pohodovej strejda connery..porad neverim tomu ze umrel kua...klasicka romantarna o corkach..film na svoji dobu proste indie MI -- do tv vpoho
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
bavilo/bavi me to jako svina..spolu s dva a pul chlapa nejlepsi vec ke kave a usinani :D je to legendary!
Fargo - Season 3 (2017) (séria)
fakt ma pevnej zadek a je nadherna! klima na hlave pristala vole 😀
Fargo - Season 2 (2015) (séria)
zpevak z metallici a jeho rodina posuku.. 😀 reznik a blbka a souhra nahod..vypichl bych brutalitu, wilson serif ok, indian pekelnej - zamotany,ufo a scena v chalupe je top..presto horsi nez 1serka --- konec me zamrzel, ze vlastne nebyl.. 🙁
Fargo - Season 1 (2014) (séria)
thorton a freeman zivotni role..souhra nahod a manipulace..top serie a malvo je nejvetsi typek!
Godzilla (1954)
z dnesniho hlediska nepochopitelnej film,hodnoceni a neda se na to uz koukat.. :D o to vic me pak mrzi ze ta nova godzila ma 50% a tohle 70+ kdezto tamto je koukatelny zabavny a tohle je uplna blbost na kterou se fakt neda divat.. :D hrozny..ale vymysleli gojiru to zase jo to je jediny co se da uznat :D