Recenzie (609)
Absolvent (1967)
Revolta, zoufalství, naděje.
Bournovo ultimátum (2007)
Kdo se na akci po Bournovi nepoblil ať hodí kamenem.
Superbad (2007)
Filmy z matčiny stáje jsou prostě jiné. U Zbouchnuté jsem to měl na jazyku ale tady už to musí ven (puke - nové anglické slovíčko, které jsem si po Knocked up a Superbad zapamatoval) - Apatow je kurvavíc ze života než Smith. Ten se přeci jen pohybuje v mytologických rovinách star wars geeků a experimentálního sexu, který si přinejlepším stahujem z netu (ti z nás, kteří mají větší fantazii než Milan Šebek). Tihle chlapci jsou fakt lůzři (Rob Roy "normální kluci")a když už se za střízliva baví s nějakou holkou (a je to trapný, jak už to bývá) tak jim to taky velmi pomalý střih dá řádně sežrat. No zkrátka pecka
Super Size Me (2004)
Jeden člověk dokázal změnit jídleníček v 30 000 restauracích na celém světě. Co si zaslouží pět hvězd když ne tohle? :)
Rammstein: Live aus Berlin (1999) (koncert)
Ne dokonalá hudba, ale ano nejlepší show. Rozhodně doporučuji DVD Völkerball - vodvaz as fuck
Zodiac (2007)
Blue goes yellow. Fincher je neskutečnej frajer. Zodiac je nejen formálně dokonalý a trikově antimasturbační ale také skvěle vystupňovaný napínák s pár vyloženě geniálními scénami a zbytkem, který vás kolíbá .. aby na vás pak mohl funět do telefonu. Pět hvězd za odvahu natočit téměř tříhodinový film bez jediné akční scény a pointy.
Fontána (2006)
Já jsem byl se sebou spokojen.
Les Astronautes (1959)
Zahuštěná surrealistická hříčka se skvělou vizuální stránkou (hlavně v první půli) a kulervoucím soubojem vesmírných raket. Dobývání kosmu ještě nikdy nebylo tak dramatické.
Pepek námorník (1960) (seriál)
Taková klasika se jinak nehodnotí. Jinak by Pepek roztočil pěsti jako větrný mlýny a ...
Poistka smrti (1944)
"Oba jsme prohnilí." "Až na to že ty jsi prohnilá víc." 90%