Obľúbené filmy (10)
Mesto bohov (2002)
Parfum: Príbeh vraha (2006)
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Forrest Gump (1994)
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Krstný otec (1972)
Memento (2000)
Skvělá kriminálka s výborným tempem. Rozhodně se u něho člověk nenudí a snaží se celou dobu přemýšlet o co vlastně jde.
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Z děje filmu jsem byl zpočátku trochu zmatený, ale postupně se to hezky rozmotávalo až k začátku. Po skončení filmu ve mě zůstal ještě silný zážitek.
Monty Python a Svätý Grál (1975)
Skvělí herci a povedený britský humor, zcela odlišný humor od těch, které jsem znal. První film, který jsem viděl od Monty Python a hned na začátku filmu jsem se nevydržel nesmát při debatě o migrujících vlaštovkách a kokosech:) Bavil jsem se od začátku až do konce.
Stopárov sprievodca po Galaxii (2005)
Četl jsem celou pentalogii a jsem rád, že je i film který se snaží zachytit co měl Douglas Adams na mysli. Není to sice tak trefné jak seriál od BBC, ale přesto mám tento film moc rád a vždycky se na něj rád podívám. Jediné co mi chybí tak je pokračování.