Recenzie (6)
Metóda Markovič: Hojer - Rodinná záležitosť (2024) (epizóda)
Za mě nuda. Opakující se motivy, zbytečné předěly. Docela váhám zda s minisérií vůbec pokračovat dál...
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
Všechny dvě hvězdičky co jsem nedal, jdou na vrub tomu alpinskemu vrásnění co má LdC mezi a nad obočím... ...a taky jeho neherectví...
Vojna a mier: 1812 (1967)
Za mě za 5, už jenom protože se už nikdy nic tak autenticky masového nenatočí. A k tomu to je ještě dokonale filmařsky zpracované.
Blade Runner 2049 (2017)
3+1 za hudbu, která je fakt strhující a vrací mě nejvíce do originálního díla.
Fantastické zvery: Tajomstvá Dumbledora (2022)
Neuvěřitelně nijaký film. Jediná zajímavá linka je Kowalski a Queenie a přeobsazený Mikkelsen navíc naroubovaný na přepsaného Grindelwalda - což fakt funguje, možná trochu tím, že žijeme v jakési akčnější době, než při posledním díle...
Simpsonovci - The Old Man and the 'C' Student (1999) (epizóda)
Doporučuji Maskvů, kde si za jeden dolar koupíte sedm rublů... Dvanáct rublů... Šedesát rublů... Tisíc rublů... Musím letět.