Recenzie (296)
Slnečný cirkus - Kooza (2008) (divadelný záznam)
Dát za tohle dva a půl... No nic moc :D
Pochybnosti (2008)
Sestra Beauvierová a Otec Flynn byli vynikající, až mě mnohdy zamrazilo!
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
13.12.2012, 00:01 jsem poprvé spatřil Hobbita - 2D v originále s českými titulky (projekce Česko-Slovenské filmové databáze). 14.12.2012, 19:00 jsem ho viděl podruhé ve 3D s českým dabingem... BOŽE!!!!!!!!!!!! Co to je za dabování, když Thorina namluvil Suchařípa, který neumí a hlavně NESMÍ dabovat. Jako slyšet toto: http://www.youtube.com/watch?v=iHjgKLGVTjI&feature=share s hlasem Suchařípy... Chtělo se mi zvracet! TAKŽE DOPORUČENÍ: NECHOĎTE NA HOBBITKA V ČESKÉM ZNĚNÍ! :D Jinak vynikající Martin Freeman a opět Andy Serkis jako Glum - jak si položí hlavičku na ten kámen? "Toho chcu domů," řekl jsem si. Efekty více míně dobré, ale to se dalo čekat od Jacksona, hudba, sic opakující se z Pána prstenů, byla též dobrá. Tudíž mé hodnocení (bude/je) dobré.
Anna Kareninová (2012)
Pouze a jen jedna hvězdička! A to za hudbu a kostýmy. Jinak děs, běs (a hrůza)...
Zkažená mládež (2007)
Šokující...
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
Jediné, čeho jsem se lekl bylo to, že přišel kamarád před kinem - přišel zezadu a já se lekl... Ale to bylo ještě před filmem :D A ve filmu jsem se ani nelekl, takže to byl fakt průser... Ale dávám tři hvězdičky za 3D efekty.
Sedem psychopatov (2012)
Úžasně-krvavě humoristický snímek! :D 90%
Poster Boy (2004)
Poměrně dobré.
The Day the Earth Stopped Masturbating (2012)
Sto procent - bez debat! :D
Obchod pre samovrahov (2012)
Snad nejlepší film o sebevrazích, který jsem viděl!