Recenzie (91)
Jupiter na vzostupe (2015)
tak na tohle sem se tak nějak těšil, už jen kvůli Tatumovi a Mile, ale totálně me to zklamalo!! Kdyby nebylo Mily Kunis, asi bych to nedal ani do půlky! :/
E.A.Poe: Archa bláznov (2014)
bravurní dílo!! skvělý a precizní film!! 👍👌👏
Pušky, puky, pivo a psi (2013)
Velká paráda!! 👌👍 Souška a Nový perlí!! Nutno vidět!! 😂😂😂😂
Srbský film (2010)
Za odvahu 1 hvezda.....tezko rict, co si myslet, nevim, co s tim!!! 😱
Dovolenka za trest (2014)
Dobra pohodovka a dost prijemna komedie, navic pekny prostredi Afriky.....Adam zase nezklamal, rekl bych takovy skoro volny pokracovani filmu Zkus me rozesmat....a povedlo se!! 😃 jen jeste skoda, ze vic prostoru nedostala Bella v plny krase! 😉😍
Striptíz (1996)
Demi by si zaslouzila nekompromisni plnej pocet hvezd, ale 3 odpovidaji zbytku 😉 Demi Moore 😘👍
Need for Speed (2014)
za ta auta ani horší hodnocení přijít nemůže!!! :D sice někdy opět trošku přehnané scény, ale i to je to, co se od takovýho filmu očekává, dost podobné filmům Rychle a zběsile, jen tam chybělo trošku hvězdnější obsazení, jinak ale příjemné pokoukání!!!
Non-Stop (2014)
ale jo!! po dlouhé době zase celkem vkusnej a do samého konce napínevej film, Liam jen potvrdil, že jeho filmy snesou přísná měřítka!!
Môj otec hrdina (1994)
no Katherine by si zasloužila i plnej počet hvězd, prostě dokonalá!!
Rande (1997) (relácia)
je fakt, že to byla dobrá čovina, takhle po čase se na to teď kouknout v Telce sotjí za to, takovej újezd, všichni ty dvoumetrový podrážky u mega velkejch černejch bot, Mayerová kalhoty větší než je ona sama a některý dost duševně chorý soutěžící! :D :D :D