Recenzie (38)
Candyman (2021)
sociální komentář mi ten film nacpal až do krku
Nie, nie (2022)
ale jojo xd
V/H/S (2012)
první povídka úžasná, ale pak bohužel bohužel
Princezná Nevesta (1987)
Cary Elwes má nejmenší možný charisma co člověk může mít
Hon na pačlověky (2016)
Už alespoň vím, proč se to jmenuje hon na pačlověky :)
Volejte Saulovi - Slzavé údolí (2022) (epizóda)
Achjo, ten fanservice tomu škodí jak něco, protože jinak je to perfektní
Men (2022)
kdo by řekl, že aby měl film nějakou hloubku, tak musí mít nějakou hloubku
Candyman (1992)
Asi si to pět hvězdiček objektivně nezaslouží, ale kurva, takhle cool věc už jsem neviděl ani nepamatuju
Barry - Série 3 (2022) (séria)
Je to škoda, že to takhle kleslo, za celou sérii jsem se ani jednou nezasmál
Halloween: Predvečer Sviatku Všetkých svätých (1978)
Moc dobře vyzrálé vínečko