Recenzie (81)
Mestečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Film je o trochu lepší
Twin Peaks (1992)
Když jsem to vyděl poprvé, nelíbilo se mi to. Podruhé jsem to nechápal, Potřetí jsem k tomu byl trochu schovívavý. Po čtvrté jsem začal přemýšlet, a popáte jsem tomu propadl.
Poviedky zo záhrobia: Démonický rytier (1995)
Podle mého názoru, skvěle stvárněný film s dobře vybranýma herci. Film má vše co má mít v dané kategorii
To se ti povedlo, Julie (1982) (TV film)
Dávám tomu 5*, jelikož to je nejoblíbenejší povádka mé dcery.
Válka světů 2: Další vlna (2008)
Zajimávé je to že tento film je na mnoha servrech jeden z nejstahovanějších. Buď je to tím že nikdo neví o čem to je nebo se to široké veřejnosti líbí. Já dávám jednu hvězdičku protože odpad mám vyhraněný pro filmy typu Kurvahoši, trhala fialky a kameňák a jim podobné békoviny
Cloud 9 (1995)
Klasické porno. Krásné holky, dojem ovšem kazí neovolené rozkroky jak holek tak i chlapů a soulož s kondomem. Dal bych jen dvě ale kvuly těm holkám tři
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
Kriminálka Miami je senzační právě proto, "ŽE SE NAPROSTO VYMIKÁ PŘEDCHOZÍM DVOU SERIÁLŮM". Narozdíl od Lav Vegas či Now Yorku, je Miami založená hlavně na citech protagonistů. David Caruso vyniká svou fantazii a vůlí k dosažení spravedlnosti. Toto v obou předchozích případech schází. Miami není jen o vyšetřování jedné dané vraždy, ale řešení dlouhých a těžkých prípadů, které se prolínají nejen do jednotlyvých dílů, ale i sérii.
Byl jednou jeden polda 3: Major Maisner a tančíci drak (1999)
Kdyby bylo hodnocení odpad odpadu tak tenhle film by ho dostal 100%
Babe (1992)
Dobře stvárněný osud a život jednoho z největších baseballového hráče všech dob. John Goodman ho stvárnil přesně tak jak se Babe Ruth choval a jednal.
Dannyho trinástka (2007)
O proti dvojce dost povedené :)