Recenzie (170)
Valkýra (2008)
Takřka bez chyby oproti skutečnosti...! Což u filmů na motivy skutečné události nebývá tak časté!
Operace Valkýra (2009)
Nejprve jsem viděl filmové zpracování Valkýry s T.Cruisem, takže tento dokument jsem pojal jako zpětnou vazbu, jak moc reálný a přesný film byl (docela dost:-)). I když se dokument jmenuje Operace Valkýra, zabýval se nejen touto operací a vícejak polovinu filmu popisoval ostatní atentáty na Hitlera. Oceňuji dobové záznamy a fotografie. 70%
Salt (2010)
Z akčního pohledu našlapané od začátku do konce, ale příběh a logika těžce kulhá! 50%
(K)Lamač sŕdc (2010)
Nebýt happy endu, byl bych ještě štědřejší! Takhle dobře jsem se dlouho nebavil! (A nemusel se u toho navíc stydět ;))
Lovecká sezóna 3 (2010)
Nejen dle stopáže nastavovaná kaše. Ačkoliv jsem příznivcem animáků, tentokrát jsem se nudil. Příběh skoro žádný, technická mistrnost v provedení taktéž schází a vtípky opravdu vtipné nejsou. Měl jsem chuť to po půl hodině vypnout, vydržel jsem, ale chlubit se tím nebudu :)
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Nulový příběh a hloupé dialogy. Stále jsem čekal na nějaké překvapení, marně. A-tým letos u mě vítězí jako akčňák roku.
A-Team: Posledná misia (2010)
70% - akční masakr, ale logiku moc nehledejte
Legenda o sovích strážcoch (2010)
Jeden z nejslabších animáků, co jsem měl možnost vidět. Nemám rád, když si animovaný film hraje na něco co není a ještě se snaží poučovat a vychovávat. Což je bohužel případ tohoto dílka, které je jinak technicky mistrovsky zvládnuto. Shlédnuto ve 3D a spíš zklamání, večer jsem už nevěděl, o čem to bylo...
Zviera (2001)
Totální kravina, ale zábavná :)
Toy Story 2 (1999)
Asi nejpovedenější z dosavadní trilogie!