Recenzie (25)
Zaklínač - Série 3 (2023) (séria)
Ano, poněkud zdlouhavé, ale stále stejně poutavé a plné intriků. Jen škoda konce. Tři série nepřemožitelný Geralt přemožen v pofidérním, i když rádoby rovnocenném, souboji s mágem. Ten se mohl trochu víc předvést proti tomuto ,Super,manovi, aby bylo jasně vidět, že má navrch. Každopádně skvělé kostýmy i příroda a i dryády docela propracované. Uvidíme, co přinese Liam ve 4.serii.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Perfektní dokonalost! Dříve skvělý smysl pro humor všech těchto vesmírných ztroskotanců tady vystřídalo trochu vážnější téma pokusů na zvířátkách. Což dává filmu na vážnosti, ale přesto se to skvěle doplňuje. Člověk neví, jestli je to myšleno vážně či s nadsázkou. Krásné ,,uzavření,,?!...pokud se přebere štafeta už bych se trochu obávala kvality filmu.
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
Zdlouhavé, přeemancipované, ale s ohledem na uctění památky. Občas silnější momenty. Chybí trochu víc sarkasmu, ale dá se to pochopit. A také pomalu začnete věřit, že modrá, nejen ta, barva kůže je již běžnou přirozenou lidskostí. Jelikož v každém druhém filmu vídáme modré, žluté nebo zelené postavičky, viz Avatar, Hulk, Simpsons, šmoulové. Jiné barvy asi vyvolávají rasismus, ale modré, ty ne.
Wednesday (2022) (seriál)
Povedené, čekala jsem trochu víc sakrasmu, že se jako víc pobavím, ale asi jsem už imunní. Každopádně bych se podívala znovu. Edgar Allan Poe, na kterého naráží, má aspoň reklamu a někdo si ho i třeba přečte. Po dlouhé době něco, na co se dá dívat na Netflixu.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Výhodou je jistě mít něco načteno. Lépe se člověk orientuje. Těším se na 2.serii. Tato stála za shlédnutí i 2x.
Škola dobra a zla (2022)
Od Maleficient, Petra Pana, krásky a zvířete, Harryho Pottera, čarodějnice školou povinné, Star wars, mortal combat, fantasticke zvířata, Popelky Elly a možná něco dalšího. Není to o vykrádání těchto příběhů, ale pěkně zpracovaná vlastní směs asi rádoby po modernu. Pobavilo.
Thor: Láska a hrom (2022)
Úuuuuuuplnyyy úuuuuleeeeet... Čekala jsem epické hlášky a že to mám brát s humorem jsem pochopila v prvních minutách, takže asi dobrý, Bože!! :)
Badman (2022)
Musím se podívat znovu, určitě jsem všechno na poprvé nepochytila. Ze začátku se to tvářilo všelijak, ale po nárazu badmobilu už to nemělo chybu. Francouzská soda. Třeba Logan alias Wolverine vystupující z Renaultu Logan .... Atd....
Ja som Groot (2022) (seriál)
Škoda mluvit rychlejší je to zkouknout.. Já jsem groot
Morbius (2022)
... pozornost mi vydržela díky Jaredovi...Fešák :) Ale tím to končí. Oba jsme se neustále nedočkavě dívali na hodinky. Já čekala konec filmu, on začátek své přeměny na zvíře. Rádoby hororový (až i zombie) nádech. Někdy vypadali, jak z filmu Cocco (ty mexické masky na Den zemřelých). Začátek vypadal nadějně. Ale pak děs běs. Stopadesáty Batman nebo kráska a zvíře v jednom? Příště až si produkce něco píchne snad z toho bude něco smysluplného. Netopyroupirů máme na Zemi dost po očkování na covid. Dokonce umí pít i krev ostatním.