Recenzie (98)
Rodičia pod parou (2019)
Totální magořina, bylo by to na dvě, ale scéna kdy Alec vymete zloděje kamenem do ksichtu mě i při vzpomínce nutí se smát jak magor.
Žraločí tornádo 4 (2016) (TV film)
Pomalu se to začíná stávat mojí srdcovkou, stejně jako Megalodon je i Sharknado výstavní skříní Asylum, každé další pokračování se snaží být víc šílenější a mě to prostě baví, už se těším na další přírustek!
Bláznivá dovolenka (2015)
Jízda! Found footage mám rád a tady to bylo skvěle zkombinovaný. Už jsem se tak dlouho nepobavil. Největší problém je že jsou tam místa kdy je hláška skoro v každý větě a člověk má občas problém všechno pochytit. Vřele doporučuji.
Plán 9 (1959)
Tohle je přesně film, který lze hodnotit buď plým hodnocením nebo odpadem. Já se přikláním na stranu pěti hvězdiček, protože to byl prostě neuvěřielný zážitek...
Kick-Ass 2 (2013)
Druhý nejlepší film o superhrdinech, co jsem v životě viděl.
Sedm dní v pekle (2015) (TV film)
Takhle dobře jsem se snad nikdy nepobavil. Pozitivní je, že jsem ze začátku opravdu věřil, že jde o dokument o opravdovém tenisovém zápase, už jsem chtěl hledat na netu historii, když mi to docvaklo a pak jsem se začal královsky bavit a hlavně smát! P.S. Tenisové zápasy ve Wimbledonu již nikdy nebudu sledovat bez vzpomínky na tento úchvatný zápas!
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Tak jo vidět to v patnácti hodnotím jinak.
Preteky (2002)
Byla to teda konina, ale já se bavil.
Darca (2014)
Uff. Teda jedno velké překvapení! Ćekal jsem další nudný Teenage Apocalypse a dostal jsem, řekl bych, dospělé sci-fi. Námět a pointu známe ze skoro každé sc-fi povídky či seriálu, přesto jsem měl na konci radost. A způsob, s jakým si film hraje s barvou mi přišel geniální. Podmanívá hudba domíchala pětihvězdičkový mix. Naprostá spokojenost. Na to jsem měl jít do kina a ne na trapnej Labyrint :)
Megažralok versus Kolossus (2015)
Každoroční přírůstek do megažraločí rodiny. Zřejmě jsem naopak od ostatních očekával zábavu a hned od začátku jsem se královsky bavil.