Obľúbené seriály (3)
Hviezdna brána (1997)
Videla som vsetky diely stokrat a vzdy si ich rada pozrem znova. Dôkaz, ze serial moze byt kvalitny,zprostredkovat krásne emócie a rozprávať zaujímavé príbehy bez nahoty a nasilia. Sexy RDA tu vládne. Posledne dve serie do hodnotenia neratam, to bol omyl. Najlepsie diely - odtiene sedej, cierna diera, piata rasa, casova smycka, sprava vo flasi.
Priatelia (1994)
Pribehy priatelov vobec nezostarli a su aktualne aj po rokoch, tridsiatnici riesia rovnake veci - vztahy, pracu, byvanie, deti. Vsetky postavy maju rovnaky priestor, nikto neni upozadeny. Humor je dokonaly, je to jediny sitcom pri ktorom sa smejem nahlas. Videla som vsetky diely milionkrat a rada ich pozeram dokola. Moji oblubenci su jednoduchy Joey a sarkasticky Chandler. A Ross a Rachel mali pauzu.
Star Trek (1966)
Kulisy su lacne, triky a masky velmi zostarli. Niektore epizody su naivne, niektore obsahuju nadcasove myslienky o mieri a rovnosti ras a pohlavi. Postavy su skvele napisane a ich interakcia a humor je to co bavi. Na Kirka a Spocka sa dobre pozera. Moj najoblubenejsi diel je uplne posledny.