Recenzie (69)
Vrchní, prchni! (1980)
Time to refresh your personality.
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
Cakal som ovela viac, to ze to bolo pridlhe mi az tak nevadilo, problem bola skor taka celkova nuda. Ten film proste nebol zaujimavy, kedykolvek pocas tych milion hodin by nebol problem sa zdvihnut a odist, vobec by ma nezaujimalo co sa stane dalej. Koniec bol tiez onicom, nudny, basic a nezaujimavy, ale tak...priemerny. K pozitivam: mnozstvo kvalitnych zaberov, vyhrali sa s tymi scenami poriadne, paradne herecke vykony, lenze: zostrihane to bolo hrozne messy, zvuk tiez mid kvalita...neviem no, nic moc.
Len rieka tečie (2023)
Vyborna atmosfera, na prvy pohlad zaujimay pribeh ktoreho koniec tak nejak nedava zmysel. Nieco tomu chybalo ale za tu atmosferu to naozaj stalo.
Kimi no na wa. (2016)
Cute, cele som to do detailov nepochopil, vpohode film.
Votrelec (1979)
Oldschool vibe, dobra atmosfera, velmi podobny pocit jak pri hrani starcraft kampane. Nic specialne tho.
Menu (2022)
I learned that growing up in Bratislava...Velkolepo edgy prijebany film, par ich podobnych je, takze zabavu som mal spoilnutu...One time is funny, two time is fucking annoying u know...ale ajtak ma to bavilo. Cenim ze to malo pod 2 hodiny, setrne voci mojmu attention spanu.
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Koniec prequelu do DnD kampane. Alebo skor koniec inej? Vyborny zaver, vyborny film vsetko az na uponahlany zaciatok a Legolasov lidl CGI spomaleny run cez kamene. Cela trilogia skoro dokonala, aj ta povodna...urcite vsetko stalo za pozretie.
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Pokracovanie prequelu do DnD kampane.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Prequel do DnD kampane.
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Zaver DnD kampane...extremna trilogia, wow.