Recenzie (69)
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
By far najlepsi starwars film.
Kokkoku (2018) (seriál)
Klasicky si nejaky japonec vytripoval a toto z toho vzniklo. Napad dobry, spracovanie odpad - na druhu stranu to vsak nebolo nudne. Pribeh a zapletka onicom, samotny vyvoj deja nedaval ziaden zmysel, napriek tomu to bolo pozeratelne.
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
aLe vED tO jE fUrT tO IsTEE... sak dobre moj
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
Wait, its the same.
Star Wars: Epizoda II - Klonovaní útočia (2002)
Stale to iste, cute lovestory.
Hviezdne vojny: Epizóda I - Skrytá hrozba (1999)
Vsetky doterajsie starwars filmy mi pridu ale ze uplne rovnake. Nastastie tam nejaka ta kvalita je.
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Kvalitovo rovnake ako predchadzajuce 2 diely, samotny koniec mohol byt zvladnuty o nieco lepsie, ale whatever.
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Uroven ostala vysoko, 4ka vsak bola o nieco lepsia. Stale ma vsak neprestava fascinovat, ze v roku 1980 bol natoceny film s podobnymi efektami.
The Death of Yugoslavia (1995) (seriál)
Vyborne, cerstve, surove a objektivne spracovanie celeho rozpadu Juhoslavie. Zaroven asi najlepsi historicky dokumentarny cyklus, aky som doteraz videl. Takmer 30 rokov po danych udalostiach je zaujimave vidiet, co sa nasledne udialo s hlavnymi aktermi konfliktov.
Skrytá identita (2006)
Z mojho pohladu takmer dokonale, az na par "nasilu" detailov v samotnom deji. Povinnost pozret v originale, nakolko je tam mnozstvo unikatne ofenzivnych hlasok, ktore by dabingom zanikli. Film bol schopny predlzit moj zoomersky attention span z 20 sekund na cele 2 a pol hodiny, coz povazujem za zazrak.