Recenzie (225)
Klub bitkárov (1999)
Jasných 5*. Výbornej film, který by měl vidět každý
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
Naprostá šílenost. Takhle to mělo vypadat už napoprvý. 5*
Free Guy (2021)
Nečekal sem od toho skoro nic ale nakonec to byl jeden z nejlepších filmů za poslední rok
Lovci drakov (2008)
Hrozný.
Hurá do Afriky! (2010)
Naprostý odpad animovaných filmů