Posledné recenzie (5)
Bluestone 42 (2013) (seriál)
Topík, prostě topík :D krásný suchý humor zapadající do vojenského tématu a perfektně napsané postavy. Třetí série už za zbytkem jemně pokulhává, ale pořád drží na 5 hvězd - takhle dobře už jsem se dávno nezasmál.
Očista (2013)
Po dlouhé době a na naléhání kámoše jsem se na to konečně podíval a musím říct: Meh! Jelikož žijeme v ideální společnosti tak už nemlátíme svoje děcka a to ani preventivně ani výchovně a z toho vznikají problémy. Starší dcérenky si šamstry potají tahají dom, namísto aby chodili na sená a mladší ogárci se chovají jak dementi nebo líp anglický výraz fucktards. Jedno špatné rozhodnutí pak střídá druhé - když už se badguys dostanou dovnitř baráku, tak namísto abych si udělal nějaký opevněný bod a ten bránil, tak se courám po celém Kárlštejnu jak na prohlídce. No prostě MeH!
Základňa (2019)
Dlouho jsem přemýšlel co k tomu napsat, režisér nám krásně naservíruje život na nejhůře umístněném opevněném bodu USA v Áčku, včetně průřezu společnosti který tam je - idealistický velitel, vypočítavý velitel, drsnej voják, vtipálek, rodině založený voják a fucktard.... A pak přijde akce, hadráci mají tentokrát hodně navrch, opěrný bod je na nejdebilnějším možném místě a je tam tak dlouho beze změny, že ho kozom*di podrobně znají. Ač nemám rád filmové akce, plné střihů a třesoucí se obrazovky tady to funguje a dokresluje to atmosféru absolutního chaosu na místě, no a pak následuje obětavost místní posádky, kterou nejlépe vystihl Eric Bana aka Hoot v BHD. A moje oblíbené okénko na závěr, co jste dělali když vám bylo 21-30 let? Protože tak staří byli ti kluci co tam byli a někteří i zůstali.