Obľúbené filmy (10)
Million Dollar Baby (2004)
Pro mě velmi oblíbený film, který má skvělý příběh.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Člověka málo který film dostane tak, jak právě tento. Kdo by si pomyslel, že příběh z vězeňského prostředí lze natočit tak elegantně...v komentářích je řečeno dosti a nechci opakovat myšlenky ostatních, s kterými souhlasím, hlavně s tím, že patří mezi nejlepší filmy, jež jsem měl možnost vidět.
Útek do divočiny (2007)
Příběh se mi neskutečně líbil a určitě si zaslouží být mezi mými nejoblíbenějšími. Film mě tak dostal do atmosféry, že po shlédnutí filmu jsem o něm ještě dlouho přemýšlel a převíjel si ho v hlavě a říkal si, proč neudělat to samé?:-)
Vôňa ženy (1992)
S čerty nejsou žerty (1984)
Tri oriešky pre Popolušku (1973)
Pohádka, na kterou se můžu dívat každé Vánoce. Roztomilá pohádka a naprostá klasika.
Milionár z chatrče (2008)
Co k tomu dodat? Byl jsem naprosto uchvácen. Film nemusí mít herce hollywoodu, aby se z něj stal trhák. Je to ten typ filmu, od kterého moc nečekáte a dostane v podstatě všechno. Přemýšlím, co bych mu vytkl, jenomže mě nic nenapadá...:-P
Mesto bohov (2002)
Tak první, co mě dostalo byl střih. Nestačil jsem se divit vyhranosti na scénách. Příběh byl opravdu drsný, ale o to zajímavější. Po delší době zase film, nad kterým jsem po shlédnutí dumal. Je vidět, že režisér má co předvést.