Posledné recenzie (13)
Kõhedad muinaslood (2019)
Priemerna, antologia dark fantasy, alebo skor to pripomina Finske podivno. Napady neboli zle, aj ked prevedenie by potrebovalo trosku viacej know-how, najma kamera, svetlo a farba. Prijemne bizarna atmosfera, hoci predvidatelne, moje ocakavania na balticky weird to splnilo, najma segment 2 a 4.
Suicide for Beginners (2022)
MegaLOL, typicky US absurdny viaczmyselny konverzacny humor. Pri sekvencii s Corey Feldmanom som skoro prehltol bongo od smiechu, skoda, ze cely film sa neuberal podla tej fatalisticko-nahodnej schemy, a zaroven skoda, ze Haig nemal kvalitnejsie napisanu postavu, ale inak skvela oddychovka.
Macko Puf: Krv a med (2023)
Ako fanusik v detstve Macka Pu a seriovych vrahov, za mna splneny sen. Je to guilty pleasure, a tak k tomu treba pristupovat, uprimne som si uzival kazdu sekundu (najma scena s chvostom), kedze sa pomerne hned na zaciatku vytvoril solidny kult status, nebudem asi jediny (o com svedci aj sequel). P. S.: Pu by si pochutnal aj na tej maline od buzno-liberalov z nadacie.
Posledný denníček (1)
2023:
Winnie the Pooh: Blood & Honey
La niña de la comunión
Night Shift
Baghead
Frogman
You'll Never Find Me
Lovely, Dark & Deep
Thanksgiving
The Cuckoo's Curse
Lord of Misrule
The Unseen
There's Something in the Barn
Pet Sematary: Bloodlines
It's a Wonderful Knife
A Haunting in Venice
It Lives Inside
The Nun II.
Hermaña Muerte
The Unbinding
The Conference
Dark Harvest
The Boogeyman
No One Will Save You
Insidious: The Red Door
Cobweb
Killer Book Club
Older Gods
Scream VI.
Evil Dead Rise
Consecration
Knock at the Cabin
Horror in the High Desert: Minerva