Recenzie (118)
Rašómon (1950)
Tyhle starý japonský filmy mají neskutečný kouzlo. I když je to jen povídka, kterou tři postavy vypráví každá jinak, tak jsem si to velmi užil.
Otázka života a smrti (1946)
Na tu dobu velmi unikátní koncept s fantastickým hereckým obsazením. A posledních 20 minut, kdy se odehrává soud je naprosto perfektních.
Zbytečná krutost (1984)
Naprosto úžasný debutový snímek bratrů Coenů. Thriller s komplexní zápletkou, jak má být s úžasnou Frances McDormandovou.
Muž v temnote 2 (2021)
Off screen zápletka, která Normanovi zařídila dceru se tak do půlky zdá docela o ničem, ale jak se postupně rozšiřuje příběh, nakonec se z toho stane docela dobrý thriller, kterému však bohužel oproti jedničce strhnu hvězdičku navíc, protože to ztratilo esenci původního příběhu.
On sa bojí (2023)
Dva dny jsem to v hlavě nechal ležet a přemýšlel, jaké dám hodnocení. Z kina jsem odešel s pocity smíšenými, protože na jednu stranu jsem větší slátaninu neviděl a na druhou stranu jsem si to strašně užil. Byl to jeden z nejoriginálnějších filmů, co jsem za poslední dobu viděl a Ari Aster si musel šlehnout něco neskutečnýho, aby to vymyslel a Joaquina (a samozřejmě i ostatní herce) pustil do práce. Arimu dali kompletní režisérskou volnost a vzniklo z toho strašně zajímavé dílo s kvalitním humorem, které však často stagnovalo tím, jaké přehnané sračky se tam dějou. Mám rád dobrej bizár, ale občas co je moc, to je moc. A doporučit tenhle film je nemožný úkol. Jedním slovem bych ten film popsal a to je krásné anglické slovíčko "kvalitní CLUSTERFUCK", jehož definici bych se mohl do češtiny pokusit přeložit jako "úplné selhání nebo velmi vážný problém, ve kterém dochází k mnoha chybám nebo problémům současně". STEJNĚ TOMU DÁM 8/10!
Život po Jangovi (2021)
Po velmi podivné úvodní jakési taneční scéně dostanete film, u kterého vám konstantně slzí oči. Velmi krásné záběry a krásná myšlenka.
Záhada Blair Witch (1999)
Perfektně natočená, hodně uvěřitelná duchařina a základ pro všechny hororové fanoušky.
Veselí priatelia (2020) (seriál)
Čím víc se na to dívám, tím víc mě to baví. Je to jako South Park zkřížený s těmi dobrými epizodami Ricka a Mortyho. A ty hlášky, co z toho seriálu vyjdou jsou legendární.
John Wick 4 (2023)
Chad Stahelski to i po čtvrtý dokázal a velmi, s prominutím KUREVSKY dobře. Konečně spolkl ten absurdismus Johna Wicka a jeho světa na plný pecky a využil to pro naprostý akční spektákl. Připomínalo mi to zmodernizovaný korejský akční film z osmdesátek. Neprůstřelný obleky, i přes spadnutí ze 4. patra se prostě John zvedne a bojuje dál, meče, nunčaky, pistole, tužky, prostě všechno se dá použít jako zbraň hromadného ničení. Záběrově to absolutně předčí všechny předchozí díly a objeví se tu hromada nových a zajímavých postav. A ten soundtrack! O MŮJ BOŽE. Naprosto boží podívaná a nejpovedenější sequel, jaký jsme mohli dostat.
Muž v temnote (2016)
Unikátní, napínavý, chytrý hororově thrillerový snímek s originálními a hravými nápady a jeden z hodně dobrých hororů současnosti. + Role přímo stvořená pro Stephena Langa.