Recenzie (118)
Vzpoura hraček (1946)
České Toy Story s gestapákem :)
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
Seriál buduje napětí neskutečným stylem. Představuje příběhové linky hlavní postavy, Mizu, takovým způsobem, že do sebe perfektně zapadnou a vytvoří spletitý a famózní příběh. Animace je skvělá, barevná paleta obzvlášť. Upřímně nemám seriálu moc co vytknout, snad že jen šestá epizoda byla z části taková nemístná v ohledu humor vs. drama. Ale každý seriál má nějakou slabší epizodu.
Modrooký samuraj - Příběh o róninovi a nevěstě (2023) (epizóda)
Jedna z nejlepších televizních epizod, co jsem za poslední roky viděl. PERFECTION!
Iron Claw (2023)
Tragédie ve filmu žije a tenhle film je perfektním důkazem.
Hotel Hazbin (2019) (seriál)
Jakmile se to po prvních pár epizodách rozjede, tak si to zamilujete. Originální zápletka; potrhlý humor, který voní originalitou; skvělé postavy a fantastický soundtrack.
Bod obnovy (2023)
Klasická česká detektivka, tentokrát aspoň v zajímavém sci-fi kabátku. Příběh byl od druhé poloviny docela předvídatelný, ale musím podotknout, že i přesto to bylo skrz zajímavou dystopii kvalitní. Jako první scifi krimi pokus hodně solidní. 65%
Nočné zvieratá (2016)
Tenhle film, že natočil módní návrhář? Amy Adams je skvělá a Jake Gyllenhaal jakbysmet. Michael Shannon, fantastická vedlejší role. Velmi netradiční a originální thriller s fantastickým soundtrackem a atmosférou jako ze starého filmu. 90%
Sympathy for the Devil (2023)
Náhodou fajn průměrnej film. Bere si to nápady z Duelu a Dějin Násilí a nějak je pojí dohromady. Cage jede bomby a Kinnaman byl příjemné překvapení. 55%
Maestro (2023)
Krásný film! Ale cítím z toho stejně smíšené a zvláštní pocity jako z Blondýnky z předešlého roku. Film životopisný, kdy se o hlavním charakteru nedozvíme vlastně moc nic. Bradley si s tím pohrál artově, ale zapomněl do toho dát příběh. Herecké výkony byly fantastické, záběry krásné, hudba Leonarda Bernsteina film hravě doprovázela, ale chyběl tu zkrátka ten pocit a fakt, že to bylo o Bernsteinovo životě.
Evil Dead: Vzostup zla (2023)
Předtitulková scéna? Moc fajn, těším se na zbytek filmu! Zbytek filmu: První polovina je NUUUUDAAAA, ale z druhý poloviny cítím Evil Deadovskej oder až do obýváku. Evil dead filmy jsou jak by se v angličtině řeklo "hit or miss", takže půlka může být bullshit a druhá půlka může být ještě větší bullshit, ale zábavnej! Pro mě jsou tyhle horory guilty pleasure a je to švanda! KREV, VNITŘNOSTI A MOTOROVKA!