Posledné recenzie (36)
Skoro normální rodina (2023) (seriál)
Hodně nelogičností, ale přesto mě tento televizní počin zaujal a s chutí jsem dokoukala do konce. Proč? Možná proto, že je to obyčejný příběh o obyčejné rodině, takže je to člověku blízké. Zároveň člověk nechce pořád něco řešit a pitvat. Přes den má každý svých starostí až nad hlavu, a tak večer člověk rád občas "vypne" u něčeho, co je mu blízké, a kde nemusí nic řešit. Radši koukat na toto než na další seriály ze života typu ZOO nebo Ulice. Aspoň tak to vidím já.
Milé dítě (2023) (seriál)
Jsem ve věku Leny, mám dceru a syna ve věku Hanny a Jonatana, jsem vysoká a mám dlouhé vlasy (sice hnědé, ale to není vada na kráse, že), takže mně mráz běhal po zádech od začátku do konce. Za mě strhující seriál, který skvěle vyždímal svůj námět. Závěrečné řešení Jasmin mně přišlo trochu neuvěřitelné, takže překvapilo, ale o to vlastně v TV tvorbě jde. Jen z Hanny jsem měla kolikrát větší hrůzu než z tatínka.
Čierny zoznam (2013) (seriál)
Hodnotím jen pilot, víc nedám. Jsem relativně tolerantní k absurditám v seriálech a "najednou-se-hodícím situacím, které vše mávnutím kouzelného proutku vyřeší". Přece jen seriál je seriál, zkrátka konzumní záležitost, to se nedá s konceptem kvalitních filmových námětů srovnávat. Ale Pilot Černé listiny je absurdních a zázračných scén plný! Tam snad není ani jedna scéna, ve které by postavy jednaly uvěřitelně. Nerozumím vysokému hodnocení a už vůbec nerozumím tomu, jak někdo může shlédnout 10 sérií s více jak 20-ti díly! Jak já ráda v takových situacích říkám: "To radši budu koukat do zdi."